torstai 19. tammikuuta 2012

If you were a Dementor, I'd become a criminal just to get your kiss.

Ihan vinkkinä vaan - jos haluutte aupairiks, ottakaa selvää mitä lapset harrastaa.

Koska voi ehkä olla, että yks lapsista harrastaa lajia, jonka parissa törmää hyvin usein miehiin, jotka viettää paljon aikaa avonaisissa (kylpy....)takeissa ja housuissa, jotka näyttää mallinsa puolesta Ron Weasleyn ihan vähän liian lyhyiltä pyjamahousuilta.

Saattaa myös olla, että lähes kaikki näistä miehistä on kohtuullisen upeessa lihaskunnossa kyseisen lajin ansiosta, eli pystyy kutakuinkin laskemaan joka ikisen vatsalihaksen ja kutakuinkin ihan mitä muita lihaksia nyt haluaa nähdä.

Ja mahdollisesti pyjamahousut ja avonaiset kylpytakit vaan tekee aivan järkyttävän hyvää tollaselle mieskropalle ulkonäöllisesti.

Mikä saattaa ehkä johtaa siihen että istut lapsen treeneistä tiistaisin aina vikat puoli tuntia hokien itelles pään sisällä "hengitä uloooos, hengitä sisäääään" kun kaikki maailman komeimmat parikymppiset miehet poukkoaa sisään ja näät millon kenenkin vatsalihakset ja unohdat vaihteeks hengittää mikä johtaa siihen että istut kutakuinkin 40 minuuttia punasena kun paloauto ja toivot syvästi että kukaan ei huomaa.

.... Ja tottakai sen yhden maailman komeimman miehen pitää poukota paikalle sopivasti vähän myöhässä, mutta just sen verran ajoissa että se kerkee iskee sulle silmää vähintään sen 10 kertaa, tulla kysymään sulta "so you're driving her here every week, huh?" ja ainut mitä osaat vastata sellasella semikummallisella äänellä "yeah, i sit here all day, but it's allright, i enjoy it" mihin saat vastaukseks naurua, päänpudistuksen ja silmäniskun.

Oon vakaasti päättänyt ettei tollaisten miesten kuuluis ees olla olemassa. Ei sit millään tavoin.

Ihan vaan tiedoks että kun juttelin kyseiselle herralle ensimmäistä kertaa (olin toki kuolannu sitä jo tässä vaiheessa viikon) meidän keskustelu oli kutakuinkin tällänen;

Mister FH: sanoo jotain epämääräistä hollanniks mitä en voi muistaa koska kaikki mitä muistan on se että se oli niin lähellä että unohdin ehkä hengittää
Minä: soperran jotain epämääräistä mutta ilmeisesti kyseinen herra ymmärtää ettei mulle voi puhua hollantia
Mister FH: Where have I seen you before? On the bus?
Minä: Probably not, I don't ride the bus. I was here last week though, on tuesday, when you had a training here.
Mister FH: You sure? Cause I would never have forgotten that.

En oo myöskään tottunut siihen miten kyseinen herra aina jaksaa ilmestyä paikalle sillä sekunnilla kun sitä vähiten odotan, aina tervehtiä mua yhtä iloisesti ja iskeä silmää. Oon tullut siihen tulokseen että kyseinen herra nyt vaan sattuu rakastamaan sitä miten vetelänä oon aina sen edessä. Kerran jopa se saattoi olla tuomaroimassa kisoja ja jonkin sattuman kaupalla se oli tuomaroimassa mun Lexien ryhmää. Ja saatoin ehkä sillä verukkeella tuijottaa kyseistä miestä 45 minuuttia, ja se saatto iskeä mulle silmää vähintään 10 kertaa, mutta ihan oikeesti, mun mielestä on epänormaalia näyttää joltain päälle parikymppiseltä 18-vuotiaan sijasta, ja vielä niin törkeen hyvältä että melkein itkettää kattoa sitä. Se saatto kysyä multa tän 45 minuutin eyefucking session jälkeen "did you enjoy that?" enkä mä ees oo varma mitä vastasin sille, koska ensinnäkin se taas saatto kävellä ihan vähän liian läheltä ja saatto olla etten ollu ihan varma mistä se puhuu.

Oon myös tullu tulokseen että kyseinen herra (mitä itseasiassa oon tähän asti kutsunu ainakin twitterissä mun tulevaks aviomiehes - no pressure) näyttää jollain tosi kummallisella tavalla Danny Jonesin ja Prince Harryn yhdistelmältä. Tai ehkä Williamin, mutta en oo vielä päätyny minkään sortin ratkaisuun.

Tän mun twitterhistorian näyttäminen voi olla hyvinkin huono idea, mutta toisaalta, sieltä sen voi kaikki lukea ihan samalla tavalla - lisäyksenä fangirl-kohtaukset, rakkausviestit kaikkia kohtaan ja mun puumailut.


Että ihan vaan varoituksen sanana ettette menetä yöunianne ja järkeänne joittenki komeitten puolialastomien miesten takia. Ihan vaan tiedoks.

Ja tajusin just että kyllä, mun kesäheila oli just lopettanu edellisenä talvena judon. Eli toisinsanoen, siinä missä toiset naiset tykkää lätkäjätkistä ja toiset futareista, mä onnistun aina löytää nää judosankarit. Well done!

6 kommenttia:

  1. Mun au pair vuosi oli täynnä nahkatakkisia komistuksia :--) ja sit toi yks britti joka tarttu vahingos mukaan ja nyt mä vähän niinku vissiin asun sen kaa ?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aupairvuosi = vuosi jolloin sitoutumiskammoiset löytää poikaystävän? :D

      Poista
    2. haha, who knows. one way to find out :D

      Poista
  2. aww, sä oot nii adorable! Pyydä se nyt jo treffeille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kysyn sitä treffeille ehkä mahdollisesti sillon kun pystyn hengittää ees melkein normaalisti kun se on lähistöllä :DDD

      Poista